ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ТАУАР БЕЛГІЛЕРІ ТУРАЛЫ ЗАҢНАМАСЫНДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: ҚҰҚЫҚТЫҚ РЕТТЕУДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.52026/2788-5291_2025_80_2_245Кілт сөздер:
даралау құралдары, сауда белгісі, смайлик, хэштег, жасанды интеллектАңдатпа
Мақалада тауар таңбасының құқықтық концепциялары және жекешелендіру құралдарын жасау және қолдау кезінде қолданылатын жасанды интеллект қарастырылады.
Жасанды интеллект технологияларының таралуының әсерін құқықтың көптеген салаларында, соның ішінде тауар таңбалары туралы заңда көруге болады. Жасанды интеллект технологияларының қарқынды дамуы тауар таңбалары құқығының кейбір негізгі тәжірибелері мен тұжырымдамаларын қайта бағалау қажеттілігіне әкелді.
Бұл әзірлемелердің бірінші аспектісі тауар таңбасына өтінімдерде, тіркеулерде және басқа да байланысты процедураларда жасанды интеллектті пайдалану болып табылады. Дүние жүзіндегі патенттік кеңселер осы технологияларды транзакциялардың тиімділігі мен дәлдігі мен өнімділігін арттыру үшін пайдаланады. Тауар таңбаларына өтінімдер мен тіркеу процестерінде жасанды интеллектті пайдалану мысалдарына салыстырмалы ұқсастықты бағалауды орындау, тауар таңбаларын ресімдеу мақсатында бұрын белгіленген ұқсас тауар белгілерін анықтау үшін дерекқорларды сканерлеу және кейбір кеңсе процедураларын автоматтандыру жатады.
Сол сияқты, жасанды интеллект алгоритмдері әсіресе онлайн платформаларда сауда белгісінің бұзылуын және рұқсатсыз пайдалануды анықтау және бақылау үшін қолданылады.
Зияткерлік меншік құқығының отандық жүйесінде домендік атаулардың, хэштегтердің және смайликтердің орнын нақтылауға, сондай-ақ қазақстандық тәжірибе мен халықаралық тәжірибеге сәйкес осы салада жасанды интеллектті пайдалану перспективаларын бағалауға әрекет жасалды. .
Сауда таңбасының иелері өздерінің коммерциялық стратегияларын анықтаған кезде және құқық бұзушылыққа әкелетін жағдайларды болдырмау үшін белсенді шаралар қабылдаған кезде кең таралған осы технология ұсына алатын мүмкіндіктерді мұқият бақылауы қажет.