ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ БІЛІМ БЕРУДІ ЖЕТІЛДІРУ ЖӘНЕ СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ МӘДЕНИЕТТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.52026/2788-5291_2024_79_4_127Кілт сөздер:
сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру, Академиялық адалдық, комплаенс-қызмет, құқықтық тәрбиеАңдатпа
Бұл жұмыста жоғары оқу орындарында Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беруді жетілдіру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, парасаттылық, Академиялық адалдық, ашықтық және қызметтің ашықтығы қағидаттарына негізделген сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және алдын алу жүйесін құру мәселелері қаралады. Осыған байланысты, Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саясатын, білім беру бағдарламаларына қатысты мемлекет қабылдайтын ағартушылық шаралар тұрғысынан отандық және шетелдік ғалымдардың жұмыстарын айқындайтын құжаттар талданды.
Жұмыста сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін оқыту процесін цифрландыру мәселелері қозғалды, оны авторлар сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың қазіргі заманғы жүйесінің қажетті элементі ретінде бағалайды.
Мемлекеттің білім беру саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын талдау және бағалау мақсатында Қазақстан Республикасының 2022-2026 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының тұжырымдамасын іске асырудың негізгі мәселелері қаралды, сондай-ақ меншік нысанына қарамастан жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларына "сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру және мәдениет негіздері"курсының міндетті құрамдас бөлігі ретінде енгізу қажеттілігі негізделді.
Зерттеу нәтижелері сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша қабылданып жатқан шаралардың тиімділігіндегі бар проблемаларды қозғайды, жоғары оқу орындарындағы педагогикалық қызметте пайдаланылуы мүмкін тәсілдерді белгілейді.