ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ЗАҢ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ
DOI:
https://doi.org/10.52026/2788-5291_2022_69_2_47Кілт сөздер:
заңгерлік білім, білім беру жүйесін жаңғырту, білім беру сапасы, құқықтық жүйенідамытуАңдатпа
Мақалада заңгерлік білім сапасының өзекті мәселелеріне әсер ететін факторларға талдау жасалады. Қазақстандық жоғары оқу орындары шығаратын кадрлар арасында болашақта елде жүргізіліп жатқан өзгерістерді құқықтық қамтамасыз ету үшін жауапкершілік жүктелетін болашақ заңгерлер оқшау орын алады. Егер басқару органдарының барлық құрылымдары мен отандық нарық сегменттері құқықтық қолдаудың талап етілетін деңгейімен қамтамасыз етілмесе, бұл өзгерістер қажетті нәтижелерге қол жеткізе алмауы мүмкін. Басты міндет-жоғары заң білім беру болып табылады студенттер өздерін ғана емес, сатып алу саласындағы білім заңтану, бірақ болды мамандар, қоймалар, жоғары кәсіби мәдениетті, жоғары моральдық-іскерлік қасиеттерін, алар сыни тұрғыдан ойлау, өз бетінше шешім қабылдауға және тиісінше жауапкершілік өз іс-әрекеттері. Осыған байланысты, бүгінгі күні және болашақта отандық заң білімінің мазмұны мен сапасына әсер етуі мүмкін факторларды анықтау және талдау өте маңызды және егжей-тегжейлі зерттеуді қажет етеді. Негізгі назар құқықтық білімнің мәні мен сипатына, оның ерекшеліктеріне аударылады. Автор құзыреттілік тәсілге негізделген тұтас педагогикалық процесс жүйесінде құқықтық білім беруді жетілдіру жолдары туралы мәселелерді қамтиды. Сонымен қатар, мақалада заң білімінің негізгі мәселелері мен оларды шешу жолдары, сондай-ақ заң жоғары оқу орындарының түлектерін сапалы даярлау мәселелері талданады. Ғылыми жұмыс заң білімі мен оны жетілдіру жолдарын көрсететін отандық және шетелдік зерттеулер негізінде жазылған.