ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ «ҚҰҚЫҚ» ТОБЫ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ПӘНАРАЛЫҚ ЖӘНЕ ПӘНӨТПЕЛІК ТАЛДАУ

Авторлар

  • Жанат Орынбекқызы Құлжабаева Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты

DOI:

https://doi.org/10.52026/2788-5291_2023_74_3_31

Кілт сөздер:

пәнаралық, , білім беру бағдарламалары, жоғары білім, пәнаралық тәсіл, пәнаралық талдауы технологиялар, оқу процесі

Аңдатпа

Жұмыста әлеуметтік және кәсіби құқықтық қызметтің пәнаралық көрінісі ретінде білім берудің пәнаралық мәселесі талқыланады. Университеттік заң білімінің пәнаралық сипаты, әртүрлі бағыттағы жалпы білім беру бағдарламаларын пәнаралық негізде қалыптастыру қарастырылады. Білім беру бағдарламаларының пәнаралық жетістіктерінің құралдары мен тетіктерін таңдаудың ерекше рөлі атап өтіледі. Қазақстан Республикасында" құқық " тобы бойынша пәнаралық білім беру бағдарламаларын бағалау жүйесін құру ерекшеліктері талданады. Автор Жоғары мектептегі білім беру жүйесіндегі пәнаралық зерттеулердің мәні мен орнын ғылыми кадрларды даярлаудағы инновациялық бағыт ретінде ашады. Пәнөтпелік дегеніміз-басқа пәннің әдістері мен терминологиясын қолдана отырып, бір ғылыми пәннің тақырыбын (дәлірек айтсақ, пәндік саланың элементтерін) зерттеу деп түсініледі; басқаша айтқанда, бұл бір пәннің басқа пәннің өкілдерін зерттеу. Қазіргі жаратылыстану ғылымдарының жетістіктерін пәнаралық тұрғыдан байланыстыруға болады, олардың көптеген бағыттары (мысалы, наноғылым) тар тәртіптік шеңберге "сыймайды". Күрделі, көп деңгейлі, гетерогенді, үздіксіз өзгеріп отыратын институционалдық жүйелерді зерттеу үшін пәнаралық тәсіл жақсы. Мақала авторы 21 ғасырға арналған жоғары білім туралы Дүниежүзілік декларацияның ұсыныстарын жүзеге асырудың кейбір жолдарын ұсынады. Өз кезегінде, Пәнөтпелік оқытушыларға, жоғары оқу орындарының студенттеріне қолжетімді және түсінікті болуы үшін оны ғылыми тәсіл түрінде ұсыну керек. Басқаша айтқанда, пәнөтпелік өзінің зерттеу пәні мен тұжырымдамасы, пәнөтпелік тәсілі мен тілі, өлшем бірліктері мен шындық модельдері, ақпаратты талдау әдісі және қабылданған шешімдердің тәуекелін талдау әдістемесі бар дербес ғылыми бағыт болуы керек. Осы тұрғыда пәнөтпелік тәртіптік білімді жалпы ғылыми жіктеуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Осындай өңдеуден кейін тәртіптік білім кез-келген күрделілік пен күрделіліктің ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерін шешуде оларды бірлесіп қолдануға толықтай бейімделеді.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

заң ғылымдарының кандидаты, доцент

##submission.downloads##

Жарияланды

27.09.2023

##submission.howToCite##

Құлжабаева, Ж. О. (2023). ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ «ҚҰҚЫҚ» ТОБЫ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ПӘНАРАЛЫҚ ЖӘНЕ ПӘНӨТПЕЛІК ТАЛДАУ. «Qazaqstan Respyblikasy Zannama jäne Quqyqtyq Aqparat Institytynyn Jarshysy» Gylymi-Quqyqtyq Jurnaly («Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институтының Жаршысы» ғылыми-құқықтық журналы), 3(74). https://doi.org/10.52026/2788-5291_2023_74_3_31