ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МЕН ЕУРОПА ЕЛДЕРІНДЕГІ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ: САЛЫСТЫРМАЛЫ ТӘЖІРИБЕ

Авторлар

  • Лейла Тельманқызы Жанұзақова
  • Индира Оралқызы Әубәкірова

Кілт сөздер:

мемлекеттік қызметтер, стандарт, хартия, сапа, бақылау, баға

Аңдатпа

Бұл мақалада құқықтық базаны құрудың, мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттерін әзірлеудің, олардың сапасына бақылау механизмін енгізудің, мемлекеттік қызмет көрсетуде ақпараттық технологияларды дамытудың, мемлекеттік қызмет сапасының мониторингі және стандарттарды дайындауға азаматтардың қатысуын қамтамасыз етуде еуропа елдерінің тәжірибесі қарастырылады.

##submission.downloads##

Жарияланды

12.03.2015

##submission.howToCite##

Жанұзақова, . Л. Т., & Әубәкірова, И. У. (2015). ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МЕН ЕУРОПА ЕЛДЕРІНДЕГІ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ: САЛЫСТЫРМАЛЫ ТӘЖІРИБЕ. «Qazaqstan Respyblikasy Zannama jäne Quqyqtyq Aqparat Institytynyn Jarshysy» Gylymi-Quqyqtyq Jurnaly («Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институтының Жаршысы» ғылыми-құқықтық журналы), 1(37). Retrieved from https://vestnik.zqai.kz/index.php/vestnik/article/view/653

Журналдың саны

Бөлім

Конституциялық және әкімшілік құқық